تبادل لینک هوشمند سه طرفه

با تبادل لینک صحیح رتبه گوگل خود را افزایش دهید

تبادل لینک هوشمند سه طرفه

با تبادل لینک صحیح رتبه گوگل خود را افزایش دهید

تبادل لینک سه طرفه باعث ایجاد بک لینک و افزایش رتبه گوگل به صورت رایگان میشود . شما میتوانید با تبادل لینک به صورت خودکار و رایگان رتبه سایت خود را بهبود بخشیده و ترافیک و بازدید سایت خود را چندین برابر کنید.

  • ۰
  • ۰

تبادل لینک در امر سئو و بهینه سازی بسیار حائز اهمیت می باشد اما متاسفانه دیده شده آن را به روش های غلط انجام داده و در نتیجه از فواید آن چیزی نصیبشان نمیشود.


تبادل لینک

شما در درجه اول باید که هدف از انجام تبادل لینک چیست ؟


اولین هدف از تبادل لینک گرفتن بک لینک می باشد که این موضوع از نظر گوگل بسیار اهمیت دارد. البته توجه کنید که گوگل روابط را میپسندد نه پیوند ها را !

البته در گذشته هر نوع تبادل لینکی قبول بود اما در حال حاض الگوریتم های گوگل تغییر کرده و بهتر است ما هم روش تبادل لینک خود را تغییر دهیم.


در گذشته تبادل لینک ها به صورت مستقیم بود به این صورت که سایت A سایت B را لینک میکرد و سایت B هم متقابلا سایت A را لینک میداد. اما این روش تبادل لینک و گرفتن بک لینک از دیدگاه گوگل تاثیری در رتبه سایت شما نخواهد داشت .

خب حالا این سوال پیش می آید که در حال حاضر طبق الگوریتم جدید گوگل چه نوع تبادل لینک صحیح می باشد ؟

طبق الگوریتم های جدید گوگل در سال 2015 میلادی گوگل ایجاد روابط بین سایت ها را میپسندد و نه پیوند های مستقیم بین سایت ها

 در نتیجه جواب تبادل لینک غیر مستقیم هست ، تبادل لینک غیر مستقیم به این صورت است که سایت A سایت B را لینک میدهد و سایت B سایت C را لینک داده و در نهایت سایت C سایت A را لینک میکند.


تبادل لینک

در این روش که تبادل لینک سه طرفه و یا غیر مستقیم نامیده می شود میتوان علاوه بر گرفتن بک لینک رتبه سایت خود را بسیار بالا برد


این روش از تبادل لینک به خاطر ایجاد روابط بین سایت ها که توسط ربات های خزنده گوگل شناسایی میشوند بسیار محبوب است چون گوگل دوست دارد سایت ها در تعامل با یکدیگر باشند.


مهم : و حالا اگر میخواهید با لینک های تبادلی شاهکار کنید تبادل لینک زنجیره ای غیر مستقیم هوشمند انجام دهید !


تصویر زیر بهترین روش توضیح این الگو می باشد :


تبادل لینک هوشمند زنجیره ای


در این الگو طبق تصویری که مشاهده میکنید از 5 پلن تبادلی غیر مستقیم تشکیل شده است که یک زنجیره پیچیده و گوگل پسند را بوجود آورده است ، در این الگو که سایت شما با حرف A نمایش داده شده با هیچ سایت و یا هیچ پلنی تبادل لینک مستقیم نخواهید داشت و در عین حال تمامی پلن ها و سایت ها با یک دیگر در رابطه و تعامل هستند.

در این الگو سایت شما 5 لینک تبادلی داده (خطوط قرمز) و 5 لینک تبادلی گرفته (خطوط سبز)  و بصورت غیر مستقیم با 15 سایت در تعامل می باشد.

در این روش شما 5 بک لینک رایگان واقعی دریافت می کنید.

از لحاظ اجتماعی بودن ، سایت شما با 15 سایت در تعامل است که توسط خزنده های گوگل قابل تشخیص می باشند.

یک زنجیره هوشمند تبادل لینک تشکیل داده اید که فوق العاده در رتبه سایت شما تاثیر خواهد گذاشت.

و حالا اگر میخواهید با لینک های تبادلی شاهکار کنید و یک زنجیره تبادلی غیر مستقیم و هدفمند به وجود آورید ما به شما کمک خواهیم کرد که به صورت کاملا رایگان و در عرض چند ثانیه تبادل لینک واقعی و صحیح انجام دهید.


برای تبادل لینک هوشمند 5 طرفه خودکار مراحل زیر را طی کنید : (رایگان-خودکار)


مرحله اول :

پلن 1 -وارد این سایت بشوید و لینک تبادلی سایت خواسته شده را در سایت خود قرار داده و سپس لینک سایت خود را ثبت کنید. این قسمت پلن اول می باشد.


مرحله دوم : 

پلن 2 - مانند مرحله اول وارد این سایت بشوید و لینک تبادلی سایت خواسته شده را در سایت خود قرار داده و سپس لینک سایت خود را ثبت کنید. این عمل در پلن دوم انجام میشود.


مرحله سوم : 

پلن 3  - مانند مراحل اول و دوم پیش بروید و لینک خود را در این سایت ثبت نمایید. این عمل در پلن سوم انجام میشود.


مرحله چهارم :

پلن 4 - مانند مراحل اول ، دوم  و سوم پیش بروید و لینک خود را در این سایت ثبت نمایید. این عمل در پلن چهارم انجام میشود.


مرحله پنجم : 

پلن 5مانند مراحل  قبل پیش بروید و لینک خود را در این سایت ثبت نمایید. این عمل در پلن پنجم انجام میشود.


خب بعد از انجام مراحل بالا ، سایت شما داخل یک زنجیره تبادلی صحیح قرار گرفته است که با 5 پلن تبادل لینک سه طرفه داشته اید و چون هر پلن تشکیل شده از 3 سایت می باشد در اصل شما با 15 سایت تبادل لینک غیر مستقیم داشته اید و از مزایای آن میتوان به سریعتر ایندکس شدن مطالب شما توسط  خزنده های موتورهای جستجو گر اشاره کرد (به علت اینکه ربات های خزنده موتورهای جستجوگر از هر طرف و از هر سایتی وارد این زنجیره تبادل لینکی بشوند به سایت شما خواهند رسید)  که البته به غیر بالا رفتن رتبه گوگل شما ، بازدید کنندگان نیز با کلیک کردن روی لینک شما در این سایت ها به سایت شما آمده و بازدید کننده رایگان نیز دریافت خواهید کرد.


نکته : در این روش اگر شما سایتی را حذف کنید بصورت خودکار و هوشمند سایت دیگری نیز شما را حذف میکند و تعداد بک لینک شما از 5 به 4  میرسد و  اگر کل لینک ها را حذف کنید تمامی سایت ها به صورت خودکار و هوشمند شما را از زنجیره تبادلی خارج مینمایند.

شما در این روش میتوانید صرفا مرحله 1 را انجام دهید و یا صرفا مرحله دوم و یا با انجام کلیه مراحل از حداکثر فواید این زنجیره بهره مند شوید.

سئو  بهینه سازی لینک



هم اکنون با انجام مراحل فوق در عرض چند ثانیه بک لینک رایگان دریافت نموده و علاوه بر آن تبادل لینک صحیح و هوشمند انجام دهید.


مزایای این روش تبادلی :


افزایش رتبه و پیج رنک گوگل سایت شما

گرفتن 5 بک لینک رایگان و واقعی برای سایت شما

سریعتر ایندکس شدن مطالب سایت شما

15 تبادل لینک غیر مستقیم با سایت شما

افزایش بازدید از طریق کلیک کردن کاربران سایت های دیگر روی لینک شما


در هر مرحله در صورتی که سوال و یا مشکلی داشته باشید میتوانید با ما تماس بگیرید : 09213631703


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی